9 תשובות
תלוי מתי.
ילדותי
ילדותי אבל זה תלוי למה הוא/י הוריד/ה
רוב האנשים יחשבו שזה ילדותי, אבל אני לא לוקחת את זה ככה. במידה והיה לי אינסטגרם, אני מורידה כי התוכן משעמם אותי, לא רואה יותר איך זה רלוונטי אליי או סתם כבר לא בקשר עם אותו אדם במידה והייתי.
אן זה ריב אז כן אם זה ניתוק קשר אז לא
אחרי פרידה- ממש לא ילדותי
אחרי ריב- תלוי
אם ריב ממש גדול אז זה לא ילדותי
אם ריב קטן אז זה ילדותי
אנונימית
תלוי אבל את מתכוונת אחרי ריב אז כן
ילדותי. אבל תלוי מה הסיטואציה
אני חושבת שזה ילדותי.