2 תשובות
הכל בשביל בסטי סורי
מצטער, אבל זה ילדותי לגמרי. סך הכל אינסטגרם, בחייאת תתבגרו כבר. ואני פונה אל שני המינים כאחד.
אנונימי
באותו הנושא: