3 תשובות
שואל השאלה:
^תודה רבהה!!
^תודה רבהה!!
אנונימית
בדרכ יש מוניטורים ואת לא צריכה להשתמש בשעון אבל אם זה משמרת ראשונה אז כנראה תתרגלי עם החונכת שלך ל"ד ודופק
תקני שעון שיש בו טיימר, עדיף לא דיגיטלי כי חלק מהחונכים לא מרשים
תקני שעון שיש בו טיימר, עדיף לא דיגיטלי כי חלק מהחונכים לא מרשים
כן לחישובים של גז לזמן של דופק ונשימות
באותו הנושא: