3 תשובות
אפשר לפרוש כמובן בכל זמן שתרצי
בעיקרון מפנים אותך לגבי הפרטים על מדע דרך בית ספר את יכולה לבדוק את זה עם הבית ספר שלך ואני חושבת שאפשר להתחיל רק מכיתה ט
כן, אפשר לפרוש בכל שלב של הקורס.
באותו הנושא: