19 תשובות
תגידי מה שאת חושבת! מה זה אובססיבי, זה יושב עליך ובא לך לשתף אותו
שואל השאלה:
כן אבל השעה כבר ארבע לפנות בוקר
כן אבל השעה כבר ארבע לפנות בוקר
אנונימית
פעלת בשכל תתני לו קצת ספייס ותחכי שהוא יבוא וידבר איתך על זה... שזה לא יעלה לך לראש
שואל השאלה:
זה היה כזה שיצאנו אני הוא וידידים של שתינו ואז אני לא רציתי לחזור לבית רבתי עם אבא שלי ואמרתי לאיזה ידיד שנשב אחר כך ליד הבית וחבר שלי רצה בכלל ללכת ליון כי יש לו עבודה מחר והוא אמר את זה כבר לפני וזה יצא לי בלי לחשוב כי באמת לא רציתי לחזור לבית ואני בחיים לא אעשה דבר כזה לו והוט יודע כי אני מעדכנת אותו ודואגת לשאול כדי שלא יפריע לו כי אניי יודעת שזה היה מפריע לי אם זה היה הפוך אבל זה יצא לי ואני באמת מתחרטת אז אמרתי לו שלא באמת התכוונתי וכזה
זה היה כזה שיצאנו אני הוא וידידים של שתינו ואז אני לא רציתי לחזור לבית רבתי עם אבא שלי ואמרתי לאיזה ידיד שנשב אחר כך ליד הבית וחבר שלי רצה בכלל ללכת ליון כי יש לו עבודה מחר והוא אמר את זה כבר לפני וזה יצא לי בלי לחשוב כי באמת לא רציתי לחזור לבית ואני בחיים לא אעשה דבר כזה לו והוט יודע כי אני מעדכנת אותו ודואגת לשאול כדי שלא יפריע לו כי אניי יודעת שזה היה מפריע לי אם זה היה הפוך אבל זה יצא לי ואני באמת מתחרטת אז אמרתי לו שלא באמת התכוונתי וכזה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם הוא לא רב איתי על זה פשוט שאותו ידיד בא לחזור לבית הוא חזר לבד ואנחנו לבד ואז שהוא הלך הוא אמר לי בקול קנאי ועצבני קצת שהוא עייף ולא ללכת איתו משהו כזה הוא בחיים לא מחליט לי עזה גם לא היה להחליט אבל זה יצא לו כזה עצבני ואמרתי לו שאני לא אלך וזה אבל לא דיברנו על זה אחר כך ולא בא לי לישוב שהוא חזר לבית עצבני כי שהיינו מחוץ לבית שלי אותו ידיד גם התקשר אלי שנשב וזה ו
וגם הוא לא רב איתי על זה פשוט שאותו ידיד בא לחזור לבית הוא חזר לבד ואנחנו לבד ואז שהוא הלך הוא אמר לי בקול קנאי ועצבני קצת שהוא עייף ולא ללכת איתו משהו כזה הוא בחיים לא מחליט לי עזה גם לא היה להחליט אבל זה יצא לו כזה עצבני ואמרתי לו שאני לא אלך וזה אבל לא דיברנו על זה אחר כך ולא בא לי לישוב שהוא חזר לבית עצבני כי שהיינו מחוץ לבית שלי אותו ידיד גם התקשר אלי שנשב וזה ו
אנונימית
אגב, מישהו יכול לענות על שאלה שלי זה יעזור לח
שואל השאלה:
מה השאלה
מה השאלה
אנונימית
אל תדאגי... כשיצא לך לראות אותו שוב תשתדלי להיות איתו לבד ולהראות לו שאת אוהבת להיות בחברתו ותתעלמי מהמקרה הזה, גם אם הוא כואס זה יעבור לו בקרוב תסמכי עליי, אנחנו הגברים לא יכולים לכאוס יותר מידי זמן על משהו קטן
שואל השאלה:
אז זה בסדר ששלחתי לו הודעה על זה עכשיו?
אז זה בסדר ששלחתי לו הודעה על זה עכשיו?
אנונימית
זה בסדר גמור רק תתני לו טיפה ספייס
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אחרי שהוא יגיב על ההודעות בבוקר לא להמשיך יותר מידיי לתת לו את הזמן שלו?
אנחנו אמורים להיפגש בערב גם ובשישי ככה שזפייס זה היה כל היום זה מספיק
שאלות מפגרות כן אבל לפעמים אני אוכלת תסביכים על כל דבר
נגיד אחרי שהוא יגיב על ההודעות בבוקר לא להמשיך יותר מידיי לתת לו את הזמן שלו?
אנחנו אמורים להיפגש בערב גם ובשישי ככה שזפייס זה היה כל היום זה מספיק
שאלות מפגרות כן אבל לפעמים אני אוכלת תסביכים על כל דבר
אנונימית
תקשיבי טיפ אמיתי, לא לשלוח לנו הקלטות זה מעצבן רצח
תני לו להרגע קצת ותני לו מרחב כשאת חושבת שזה הזמן נכון תשאלי אותו שוב
תני לו להרגע קצת ותני לו מרחב כשאת חושבת שזה הזמן נכון תשאלי אותו שוב
שואל השאלה:
אבל זה העניין לא חזרנו אתמול עצבניים וכאילו בריב לבית עוד דיברנו על דברים אחרים והכל היה כרגיל פשוט זה קרה וזהו
אבל זה העניין לא חזרנו אתמול עצבניים וכאילו בריב לבית עוד דיברנו על דברים אחרים והכל היה כרגיל פשוט זה קרה וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
וכבר שלחתי ואפ אני אמחק הוא יעול לראות אז זה סתם למחוק
וכבר שלחתי ואפ אני אמחק הוא יעול לראות אז זה סתם למחוק
אנונימית
לא אל תמחקי פשוט תדעי בכללי
כשאנחנו מקבלים ספייס אנחנו חושבים על מה שקרה, ואו שהוא יבין שלא קרה כלום ותחזרו לחיים שלכם כרגיל או שתדברו על זה ותחזרו לחיים שלכם כרגיל
שואל השאלה:
אז אתה אומר שלא הייתי צריכה לשלוח את ההודעה ?
אז אתה אומר שלא הייתי צריכה לשלוח את ההודעה ?
אנונימית
זה לא משנה כל כך... זה רק אומר לו שוב שאת לא גאה במה שעשית ורע זה לא יעשה
באותו הנושא: