אני תמיד יוזמת, תמיד מציעה לצאת ולהפגש אתמול זה היה השיא..
עד שאזרתי אומץ הזמנתי אותו לסרט הוא אמר לי שכן ואפילו הציע שנקנה כרטיס vip. בסופו של דבר הוא לא אמר לי מפורשות שבואי נדחה את זה או משהו.. אבל לא יצאנו, אני ממש נפגעתי מזה ובכלל לא מרגישה שאכפת לו ממני. תמיד שהוא מסנן אותי אני מבליגה או שהוא מתחבר אבל לא נכנס להודעה שלי אני פשוט מבליגה על הכל.. אבל אתמול באמת שזה היה השיא כי מה הקטע להגיד לי שכן ואז לא? והוא גם לא אמר לא מפורשות. שלחתי לו הודעות בוואטספ אבל אחכ מחקתי אותן.. ואז רק אחרי שעה הוא נזכר לענות לי. ואחכ הוא רשם שהוא מצטער ושהוא "נרדם" ועניתי שבסדר דיברנו קצת על זה ואז שלחתי לו הודעה אחרונה ב20 והוא ענה לי רק באיזה 00 בלילה שהוא שוב נרדם. עד כמה זה אמין? בכל מקרה החלטתי שהיום אני שמה לזה גבולות, שאני מפסיקה ליזום ושאני מתחילה גם לסנן ולעשות את כל הדברים שהוא עושה. פשוט להחזיר את אותו היחס. מה דעתכם?