4 תשובות
לא הייתי אבל מניחה שעדיף שיהיה חם מאשר קר
לי היה נעים ובאתי בערך עם אותו הדבר גופיה זה טוב והגקט יעזור אם יהיה לך קר אז הכל טוב (בטיסה עצמה? לא ממש הבנתי את השאלה)
הייתי אתמול, לא קר בכלל.
אני באתי משם אתמול והתלבשתי בדיוק ככה והיה לי נעים מאוד