3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
כן באמת זה מעליב.. זו תקופה מורכבת ואנשים נהיו פארנואידים
בכל מקרה, רפואה שלמה:)
מצד אחד אני לגמרי מבין אותך אבל מצד שני מבין גם אותן, המציאות שלנו עולה על כל דמיון ואני מעריך שגם את היית מתנהגת בדיוק כמוהן אם אחת החברות שלך הייתה נדבקת.
אני מאמין שהן יזכרו שוואלה את חולה ושאת לא מרגישה טוב, תני להן קצת זמן, או שאפילו תזכירי להן שוואלה את פה המסכנה
אנונימי