7 תשובות
טייץ יהיה לך יותר נוח
אני אישית שונאת טייץ מטיסה כי זה מרגיש לי שמשהו חןנק לי את הבטן
גינס
מה שנוח.
מה שיותר נוח לך, אני שמתי ג'ינס אבל לא צמוד ואפילו טיפונת גדול כי טייץ לא היה לי נעים, אבל אם יש לך טייץ נוח אז את יכולה.
תלוי אם הגינס משוחרר או צמוד