6 תשובות
אם זה לא מפריע לך אז כן
כן
לי לא נוח אני בכלל באה עם פיגמה אבל אם נוח לוח לך אז סבבה
אני הייתי עם גינס צמוד בטיסה של 4 שעות והיה לי סבבה.
לאן את טסהה?
למה אחי תבוא עם משהו נעים
זה סבבה