5 תשובות
כן
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
אני לא יודעת איך זה באייפון אבל בגלקסי יש סיכת ביטחון כזאת למעלה ואז יש אפשרות תנסי לראות אולי יש אותו דבר גם באייפון
שואל השאלה:
אין
אנונימית
אז אין לי שמץ תנסי ללחוץ על כפתורים שמופיפים למעלה במסך(?) כי אני באמת לא יודעת איך זה מצטערת