6 תשובות
אהאה לא משנה חשבתי להקליט בכללי אבל שיחות לא יודעת
אה וואי חשבתי התכוונת הקלטה רגילה לא של שיחה
חח אני מתה גם אני חשבתי ככה
אין גם בתשלום
מי שקונה אייפון צריך לקחת בחשבון שאין מקליט שיחות בשום אופן
זה לא בעיה אפילו לא צריך להתקין יש את זה באייפון..
בטח שיש
יש לך את זה כבר מובנה בטלפון קוראים לזה תזכורות קוליות אני מקליטה שם מלאא