5 תשובות
אצלי זה היה כל שבועיים
שואל השאלה:
ולכמה זמן? יום-יומיים או כמה שעות ככה?
ולכמה זמן? יום-יומיים או כמה שעות ככה?
אנונימית
הבן זוג שלי(האקס) היה סהכ שעה ממני ושזה שעתיים באוטובוס היינו נפגשים כל יום יומיים .. אחרי חצי שנה כבר היה לו רכב אז הכל היה קל יותר
יומיים שלוש לרוב
הייתי נשארת לישון אצלו
באותו הנושא: