22 תשובות
כן, אחת.
בוודאי
כן יותר מידי
כן
אנונימי
כן, רצון חזק להקיא
כן הרבה
שואל השאלה:
למה מה הסיבה
כן. מסיבות הזויות
הנרי מהשרדות מה אתה עושה פה?^
אנונימי
תאמת שלא
אני מאוד נרתעת מחוסר טיפוח משום מה, והיא לא כזו.
מאותו סיבה של אפצי עלייך
וגם בגלל שהיא חרא בן אדם
ואני מכירה אותה מספיק טוב כדי לדעת את זה אני לא שופטת מבחוץ
יאפ
יש יותר מידי אבל אחת שהתעלתה על כולם
כן ליברמן
אנונימית
כן. גזענים
חד משמעית כן
כן