התחברות הרשמה

לחיות בלי רגליים או בלי עיניים ?

21 ביולי 2022, 20:21
העדפות    
6 תשובות
להתאבד
ש
שיבוש גלובלי
מה שהוא אמר...^
י
ילדה אשכנזיה
בלי רגליים
מ
מה רושמים פה??
לא לחיות
ט
טימי:)
אני מעדיף להישאר שלם

תודה
ה
האנונימי הגבר
רגליים
I
Interlinked
באותו הנושא:
הגדירו בעינכם מה זה לחיות על הקצה?
לכל מי שיש עיניים כחולות, ממי קיבלתם אותם (אמא/אבא) ואיך ההרגשה לחיות עם עיניים כאלה?
מה יש יותר בעולם - עיניים או רגליים?
מה הייתם מעדיפים? לחיות בלי רגליים או בלי ידיים?
לחיות בלי ידיים או בלי רגליים?
מה יש יותר בעולם? רגליים או עיניים?
ידעתם שרשי תיבות של עיניים שיניים ידיים רגליים זה עשיר?
זה נדיר לחיות בסקנדינביה עם עיניים חומות עור בהיר מאוד ושיער חום כהה קצר?
למה לחיות יש עיניים צהובות ולבני אדם אין?
לחיות בלי אצבעות בכלל או לחיות בלי רגליים?
זה אפשרי לחיות בלי רגליים?