9 תשובות
עיניים כי לכל חיה כמעט יש עיניים ולא לכולן יש רגליים
עכבישים ששומעים את השאלה הזאת: (;
וואלה נראה לי עיניים
וואלה נראה לי עיניים
תלוי מה מחשיבים רגל ומה מחשיבים עין ואם מה שיש למיקרובים יכול להחשב עין או רגל.
עיניים
לדגים אין רגליים
לדגים אין רגליים
עיניים
כי יש אנשים שנולדו בלי רגליים או שכרתו להם (לא עלינו)
כי יש אנשים שנולדו בלי רגליים או שכרתו להם (לא עלינו)
רגליים כי יש גם שולחנות וכיסאות ועוד חפצים והרבה חיות שיש להן מספר קטן של עיניים יחסית לרגליים כמו מרבה רגליים והרבה חרקים
נכון שיש חיות בלי רגליים, אבל גם יש חיות בלי עיניים. אותו דבר לגבי אנשים/חיות שאיבדו עיניים/רגליים
נכון שיש חיות בלי רגליים, אבל גם יש חיות בלי עיניים. אותו דבר לגבי אנשים/חיות שאיבדו עיניים/רגליים
עיניים בקלות.
יש לכל אחד מהיתושים איזה מליון, ורק זה נותן להם את הניצחון.
יש לכל אחד מהיתושים איזה מליון, ורק זה נותן להם את הניצחון.
עיניים. יש המון רגליים אבל מה עם כל החיות הימיות, לרובן אין רגליים ולפעמים גם יש להם כמה עיניים
רגליים כי יש חיות עם 4 רגליים ו2 עיניים
באותו הנושא: