10 תשובות
טסה הביתה
לנסוע הביתה . לא נראלי שזה קל לתפקד ככה בעבודה.
שואל השאלה:
איך ???? אני לא יכולה להשאיר את החנות לבד
אנונימית
תקחי כדור
תשטפי פנים
תנוחי ואל תעמיסי על עצמך יותר מידי

אם לא תהיי מסוגלת יותר אז תבקשי ללכת הביתה או לרופא
שואל השאלה:
חרשנית זה בכלל לא קל ,אני עוד שניה בוכה פה שיט
אנונימית
שואל השאלה:
שורף לי החור כבר * אימוג'י בוכה *
אנונימית
שימי חיתול ותמרחי ערק על הבטן
שואל השאלה:
אבל אני בעבודה אחת אעשה אצ זה
* אימוגים בוכים*
אנונימית
אומרת לבוס/ית שיש לך שלשולים איומים איומים ואת חייבת ללכת הביתה כי הסרחת את כל השירותים של העבודה וככה הוא/היא תרשה/ירשה לך כי הוא/היא תגיד/יגיד לעצמו/לעצמה וואי היא הסריחה את כל השירותים
עריכה: איי השקעתי אפשר פרח?
שואל השאלה:
תקשיב אבל אין לה עכשיו עובדת חלופית
אנונימית