2 תשובות
אם את בבית שימי את הרגליים על הקיר
שואל השאלה:
אכלתי אנרג'י לפני
כי אין לי תאבון פתאום
וזה היה ב7 לקחתי את הכדור
אכלתי אנרג'י לפני
כי אין לי תאבון פתאום
וזה היה ב7 לקחתי את הכדור
אנונימית
באותו הנושא: