20 תשובות
כן
סטאן שלהם
כן
שואל השאלה:
מי הביאס שלך?
כן מי לא
נאמגון
ומי שלך?^^
אהבתי אותם כשהייתי בת 11 הביאה שלי היה שוגה
לא
כן
כן ולא אוהבת בכלל
שואל השאלה:
כן יא
כן
טאה 3>
בחיים לא שמעתי עליהם
דרך אגב גם התמונת פרופיל שלי לא שמעה עליהם
חחח כן סטאן ביטיאס
ברור מי לא מכיר אני יולה עליהם והביאס שלי זה גימין
כן, חלק מהפאנדום כבר שנים
היוש, מעריצה שלהם
הי ארמי לנצח