9 תשובות
אני
שיר חמוד אני יותר אוהבת mafia in the movie
שיר חמוד אני יותר אוהבת mafia in the movie
איטזי שלמות מהלכת אפשר לדבר על זה שנים. אבל לא יודעת אם הכי טובה שלהן
הכיראוגרפיה הכי טובה שלהן בעיניי.
צוחקת עלי? זה אשכרה איטיזי!!!
וואי איטזי שלמות הבריאה אנשים
וכן השיר והקליפ ממש חמודים למרות שיותר אוהבת את not shy
וכן השיר והקליפ ממש חמודים למרות שיותר אוהבת את not shy
אני אני מאוהבת בלהקה איטזי
אני אני אני אני!!!! אני פשוט לא מצליחה להפסיק לרקוד כל פעם שאני שומעת את השיר הזה!!! (אני רצינית!!)
וכן, זאת הכוריאוגרפיה הכי טובה שלהן!! אני ממש אוהבת אותה
אני מעדיף יותר את הכוריאוגרפיה של not shy ו mitm אבל וואנאבי זו גם כוריאוגרפיה טובה, למדתי בה את ההתחלה הפזמון והדאנס ברייק
באותו הנושא: