6 תשובות
לגמרי עוד מעט כבר אוגוסט ולא הלכתי למקום אחד
גם אני
אני עדיין לא התרגלתי לזה שחופש
וואו לגמרי יותר מדי מהר
לקחו לי חודש מהחופש אזז
ולא כזה עובר מהר בינתיים, כי אני לא נח דקה
עבר מהר וזה החופש הכי לא מנוצל שהיה לי