7 תשובות
אין צורך להסביר לה שזה לא טוב, היא יודעת
כבר.
הייתי שואלת אותה אם ההורים לה יודעים ואם לא אז מעודדת אותה לספר להם, אם היא לא רוצה אז ממש מסבירה לה שהיא חייבת, הם צריכים לדעת.
ברגע שההורים יודעים אין לך יותר מידי מה לעשות, זה כבר בינה לבין ההורים שלה והם צריכים להשיג לה טיפול או כל דבר אחד שיכול לעזור. אבל אני כחברה לא צריכה לעשות עוד חוץ מלהיות שם בשבילה.
כבר.
הייתי שואלת אותה אם ההורים לה יודעים ואם לא אז מעודדת אותה לספר להם, אם היא לא רוצה אז ממש מסבירה לה שהיא חייבת, הם צריכים לדעת.
ברגע שההורים יודעים אין לך יותר מידי מה לעשות, זה כבר בינה לבין ההורים שלה והם צריכים להשיג לה טיפול או כל דבר אחד שיכול לעזור. אבל אני כחברה לא צריכה לעשות עוד חוץ מלהיות שם בשבילה.
לא ידידה אבל החברה הכי טובה שלי פוגעת בעצמה, כשהכרתי אותה לא כזה הבנתי מה זה ואני זוכרת שממש פחדתי עליה ואני ועוד חברה סיפרנו לאמא שלה את זה, בקיצור סיבכנו אותה רצח וזה היה מיותר בטירוף.
אין כלכך מה לעשות בהקשר של פגיעה עצמית אבל אתה כן יכול להגיד לה שאתה פה בשבילה וכאילו אתה יכול להציע לה שלפני כל פעם שהיא רוצה לפגוע בעצמה שתתקשר לדבר איתך, לספר לה מה עובר עליה ושזו תהיה הדרך שלה לפרוק ולא דרך פגיעה עצמית.
אין כלכך מה לעשות בהקשר של פגיעה עצמית אבל אתה כן יכול להגיד לה שאתה פה בשבילה וכאילו אתה יכול להציע לה שלפני כל פעם שהיא רוצה לפגוע בעצמה שתתקשר לדבר איתך, לספר לה מה עובר עליה ושזו תהיה הדרך שלה לפרוק ולא דרך פגיעה עצמית.
שואל השאלה:
^ אני בת אבל תודה
^ אני בת אבל תודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה!
תודה לכל מי שענה!
אנונימית
^^סליחה לא שמתי לב, מקווה שתצליחי לעזור לה.
ואגב אם את חושבת לנכון שצריך לשתף את זה עם מישהו או לעשות משהו בנידון, לפני כל צעד אבל כל צעד שאת בוחרת לעשות בנושא, את צריכה לשאול אותה קודם כי תזכרי שבסוף של דבר זה לא קשור אלייך ואת רק פה בתפקיד של עזרה.
ואגב אם את חושבת לנכון שצריך לשתף את זה עם מישהו או לעשות משהו בנידון, לפני כל צעד אבל כל צעד שאת בוחרת לעשות בנושא, את צריכה לשאול אותה קודם כי תזכרי שבסוף של דבר זה לא קשור אלייך ואת רק פה בתפקיד של עזרה.
הייתי שם בשבילה עושה הכל כדי שזה לא יקרה אפילו משתפת את ההורים שלה
שומרת עליה מתקשרת כל הזמן לשמוע לשלומה
כי אם זה קורה כנראה קרה משהו תהיי שם בשבילה
שומרת עליה מתקשרת כל הזמן לשמוע לשלומה
כי אם זה קורה כנראה קרה משהו תהיי שם בשבילה
מדברת איתה ואם היא ממשיכה פונה למישהו מבוגר יותר
באותו הנושא: