10 תשובות
לא
לא
אני גם לא לול ואני עולה ליא
גם אני הכל טוב
גם אני לא חחח
לא חחח אף אחד כמעט לא מתחיל ללמוד ולעשות עבודות עד השבועיים האחרונים, זה בסדר גמור
לא
אני עולה לכיתה יב ואני לא רוצה לראות כלום
למזלי גם לא הביאו לי כלום לחופש
צריך ללמוד רק בבית ספר ולפני בגרויות
אני עולה לכיתה יב ואני לא רוצה לראות כלום
למזלי גם לא הביאו לי כלום לחופש
צריך ללמוד רק בבית ספר ולפני בגרויות
אנונימית
לא. יש לך עוד מלא זמן ללמוד
לא
לא
באותו הנושא: