3 תשובות
בסופו של דבר את תשמחי שהשקעת כשתראי את התוצאות, למרות זאת עדיין לא מאוחר מדי בשביל להנות עם חברות
להפסיק ללמוד ככה.
את לא מרוויחה שום דבר טוב מזה רק כאב ראש. אני לא אומרת לך לא ללמוד בכלל, צריך ללמוד ולהשקיע אבל ברגע שזה פוגע בבריאות שלך אז צריך לעצור. סדרי לך את שעות הלימוד ונסי לשלב גם פעילויות חברתיות.
את לא מרוויחה שום דבר טוב מזה רק כאב ראש. אני לא אומרת לך לא ללמוד בכלל, צריך ללמוד ולהשקיע אבל ברגע שזה פוגע בבריאות שלך אז צריך לעצור. סדרי לך את שעות הלימוד ונסי לשלב גם פעילויות חברתיות.
שואל השאלה:
תודה לכם:)
באמת יש לי חשיבות עליונה להוכיח לעצמי ולהורים שלי שאני יכולה ואני מקווה שזה ישתלם בסוף
כשזה ישתלם אני גם ארגיש מספיק בנוח לצאת עם חברות
תודה לכם:)
באמת יש לי חשיבות עליונה להוכיח לעצמי ולהורים שלי שאני יכולה ואני מקווה שזה ישתלם בסוף
כשזה ישתלם אני גם ארגיש מספיק בנוח לצאת עם חברות
אנונימית