11 תשובות
יש ויש אל תכלילי
לא כולם, יש לי חבר טוב שלא ככה
אנונימית
כי ככה דורשים מאיתנו, זה דפוק.
אנונימי
אני חייבת להסכים איתך.
אבל לא כולם ככה,אל תכלילי
הרבה בנים לא רוצים לצאת קרינג'ים
וואי זה מעצבן למרות שמנסתם לא כולם ככה
לא כולם ככה, אני לפעמים שולח הודעות יחסית יבשות כי אין לי באמת על מה לחפור ולהתלהב
לא כולם ככה
כן זה מעצבן וואיי וואיי
יש ויש
אז את לא מכירה אותי רואים.
ויש פעמים שבנןת יבשות בצורה מזעזעת שישר אני תופס מרחק ...
אז לא להכליל . ישנם וישנם ש..