10 תשובות
מה- בלי להעליב, אמא שלך מפגרת. במקום לנסות להשלים היא עושה את זה??? בושה
מה הבעיה?
קצת מוזר זה לא מה שהייתי מצפה שיקרה.. בטח זה הרגשה מוזרה ולא מובנת ובגלל זה את כועסת עליה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^שבמקום לנסות לפתור איתי את הדברים היא פשוט עושה את זה
אנונימית
כן את צודקת היא הייתה צריכה למצוא פיתרון ולא לרוץ לחדר!
אנונימי
אמאלה נראלי היא כפילה של אמא שלי
אנונימית
איך את יודעת שהם עשו את זה
אנונימי
מלכת הפוקר, הבעיה כאן היא יותר ממה שתוכלי להכיל אם זאת התגובה שלך, הבעיה כאן ברורה לעין.
שואל השאלה:
^^כי שומעים שהם עשו את זה והיא תמיד סוגרת את הדלת שלהם מתי שהם עושים את זה
אנונימית
קצת עצוב לשמוע שאימא שלך פשוט ברחה לחדר במקום לשבת ולמצוא פשרה.. היא לא הייתה צריכה לעשות את זה