7 תשובות
נראה לי עגול (לא מבינה בציפורניים אז אני לא יודעת איך קוראים לזה)
לא חושב שיש לזה טעם ספציפי, זה ממש תלוי במראה, נגיד אני יכול לאהוב סוג ספציפי אבל הוא לא יראה טוב על מישהי
אנונימי
לא חושב שיש לי טעם כלשהו בצורה
אני יכול לאהוב הכל זה תלוי
אני יכול לאהוב הכל זה תלוי
שקד
שקד נראלי
זה פשוט נשי
זה פשוט נשי
עגול\ שפיץ
סטילטו, וזאת גם הצורה הכי יפה לדעתי
באותו הנושא: