21 תשובות
שקד
3*
אני אוהבת בלרינה
בלרינה
שואל השאלה:
אז לא לשנות לבלרינה?
ברלינה מאוד עדין ויפה ממליצה לך
לפי דעתי בלרינה
ואת עם ציפורניים ארוכות או בינוניות?
שואל השאלה:
ארוכות
אז תשני
מקסימום לא תאהבי תשני פעם הבאה
את לא עם זה לנצח כולה שלושה שבועות
שואל השאלה:
אני מפחדת אחותי זה חודש שלם להסתובב עם משהו שאני לא אוהבת
הכל בסדר
אם לא תנסי איך תדעי
זה גם לא כזה גרוע זה יפה זה לא משהו מוזר
שואל השאלה:
תעזרו לי להחליטט התור מחר ואין לי מושג מה לעשות
עם מה את עכשיו?
שואל השאלה:
שיניתי לבלרינה!!!!!
תודה אחות יצא מהמם לא מתחרטת
שואל השאלה:
עכשיו אני עם שקד
שואל השאלה:
טוב יאללה אעדכן !!!
אמרתי לך
זה יפה אני ממש אוהבת