5 תשובות
לא. ממש ממש לא.
לא, היא תנסה לעזור ותסיים את הטיפול. ואם ניא מרגישה שהיא לא יכולה תבקשי ממנה להפנות אותך למישהי שתעזור
לא, מכמה סיבות.
א. פסיכולוגיות דווקא אוהבות לראות מקרים חדשים, ממה שאני שמעתי זה נוךן להם ירון נוסף בשוק העבודה, לפרוש באמצע זאת, הרבה פחות.
ב. ככל הנראה יש הסכם עם ההורים או משהו שאין תשלום עד שזה נגמר / שהיא חייבת עד שהילדה לא רוצה / משהו אחר.
א. פסיכולוגיות דווקא אוהבות לראות מקרים חדשים, ממה שאני שמעתי זה נוךן להם ירון נוסף בשוק העבודה, לפרוש באמצע זאת, הרבה פחות.
ב. ככל הנראה יש הסכם עם ההורים או משהו שאין תשלום עד שזה נגמר / שהיא חייבת עד שהילדה לא רוצה / משהו אחר.
בוודאי, מחובתה להפסיק את הטיפול אם היא מרגישה שאין ביכולתה כלים לעזור לך. אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה, את מרגישה מקרה אבוד אבל לומדים איך לעזור לאנשים עם הפרעות אכילה.
אני ממליצה לך לפתוח את זה מולה אם זה מדאיג אותך.
באותו הנושא: