4 תשובות
הייטק
בעבודה רגילה ואני לא מדברת על מפורסמים וזה שמרוויחים מלא
הייטק זה העבודה הכי מפרנסת
הייטק זה העבודה הכי מפרנסת
תקראו אבא עשיר אבא עני ואשמח לפרח בבקשה
בייביסיטר
וואלה שווה 20 שקל לשעה
וואלה שווה 20 שקל לשעה
אנונימית
באותו הנושא: