4 תשובות
באמת שהכל יהיה בסדר
את תעבדי ואת תתחתני עם מישהו שיעבוד גם ואתם תרוויחו מספיק כסף ותחייו איך שאתם צריכים לחיות
ההורים חברים ומשפחה יעזרו אם יהיה צריך אני בטוחה
אבל כרגע אין לך אפילו מה לחשוב על זה, הכל יהיה בסדר ❤
אין דבר כזה "יותר מדי עורכי דין".
יש גם יותר מדי רכבים אבל עדיין ממשיכים להוציא חדשים.

אם בא לך על משהו, אז תעשי אותו עד הסוף
בלי לפחד שאת לא תצליחי או שיש יותר מדי ואז לא יהיה ביקוש. אם את תעשי משהו אבל בו זמנית תחששי שלא תצליחי, זה בדיוק מה שיקרה.
ההפך, תאמיני שאת תצליחי והכל יהיה יותר טוב וגם תהיה לך תפיסה שונה וחיובית יותר לגבי זה. לגבי כל דבר!
שתגדלי את תדעי
שואל השאלה:
תודה לשתי התגובות הראשונות❤
אנונימית