פאק אוף אני חייבת עזרה דחוף ומרגישה כלכך רע עם עצמי
אני יוצאת עם מישהו שהולך לקשר רציני. אנחנו מכירים רק שבוע והאמת שממש ממש כיף לנו ביחד אבל הכרתי מישהו לפניו שעכשיו קבענו פעם ראשונה שניפגש הערב.. ואני באמת לא יודעת מה לעשות ומרגישה כל כך רע. מצד אחד אני יוצאת עם מישהו לקשר רציני ואנחנו מכירים שבוע ומצד שני קבעתי היום להיפגש עם מישהו שהכרתי אותו לפניו והוא נחמד רצח.. מה לעשות? אני מרגיש על הפנים פליז תעזרו לי בת 20 עוד מעט