2 תשובות
אידוי יכול להתקיים גם בטמפרטורה נמוכה מטמפרטורת הרתיחה
בשניהם יש מעבר ממצב צבירה נוזלי למצב צבירה גז.
רתיחה זה בעצם בעבוע מכל המסה של הנוזל - חלקים שונים בנוזל הופכים לגז.
אידוי זה כשרק השכבה העליונה של הנוזל, שבה יש את החלקיקים הכי מהירים ובעלי הטמפ' הכי גבוהה, הופכים לגז.