3 תשובות
למה שכל שיחה תדברי על אנשים אחרים, חסר נושאים בעולם
שואל השאלה:
זה קשה לפעמים יש שקט הרבה פעמים
אני מבינה אותך, בעבודה אצלי באמת אין על מה לדבר ויוצא שהמון פעמים אנחנו מרכלים על אנשים אחרים וגם אני הרגשתי לא נעים עם זה. אז החלטתי שכל פעם שעולה נושא על בן אדם אחר, אני אגיד עליו דבר טוב (למרות שזה גם נחשב לשון הרע אבל בכל זאת). אם שואלים אותי "מה את חושבת על ___?" אני אנסה כמה שיותר להגיד בצורה יפה ולא להגיד משהו שיגרום להשיך לדעת עליו/ה רעות. או מצד שני גם לא להשתתף בשיחות האלה גם עוזר. בארוחת צהריים כשיש רכילויות אני פשוט תקועה בטלפון. זה רעיל רכילות