9 תשובות
פעמיים עדיף
לך כן למי שמשלם מים לא
זה בסדר.
יאפ
על בסיס קבוע זה קצת יותר מדי תשלומי מים אבל חד פעמי אין בכלל בעיה
חחח אם היה לי כוח
אם זה מים קרים, כן
כפי שאומרים - לעשות משהו מועיל יותר מדי פעמים הופך אותו למזיק