3 תשובות
נראלי פחות הגייני
בייחוד בקיץ כשחם ומזיעים
זה בסדר גמור!!!
לא יודע מה יש לכולם מהשאלה הקודמת אבל אני מתקלח פעם ביום זה לדעתי הכי מקובל אף פעם לא שמעתי על פעם ביומיים