התחברות הרשמה

שמעו אני בתסביך קצת

אתמול נפגשתי עם מישהו שאני הכרתי וכבר פגשתי אותו בעבודה ודיברנו בווצאפ וזה וואלה היה קליק רצח לא התנשקנו או משהו כי אני לא אוהבת ישר..
והיה ממש כיף ודיברנו ישבנו אצלו באוטו איזה שעה ככה ועליתי לבית וכאילו הוא לא שלח לי הודעה עד עכשיו מאתמול בלילה ואני לא מבינה מה הקטע, יש מצב זה קשור לזה שלא התנשקנו והוא הבין שלא יצא לו מזה משהו או לא יודעת מה.
כי אני לא מבינה מה הקטע שהוא לא שלח הודעה בכלל ואני לא רוצה אני לשלוח כי אני רוצה לדעת אם הוא חודה עליי בכלל כדי לשלוח לי הודעה
מה לעשות?
14 באפריל 2022, 18:20
תסביכיםעצותמה לעשות?    
2 תשובות
אין אין הבנים של היום :(
תנסי אולי בכל זאת לשלוח הודעה טובה כזאת.
אנונימית
תשלחי הודעה את מה זה משנה
~
~מולאן~
באותו הנושא:
שמעו תסביך
אוקי אנשים אני בתסביך קשה תכנסו
שמעו אני בתסביך אז תעזרו לי
שמעו איזה תסביך
שמעו שאני בתסביך איך יוצאים מזה?
שמעו אני בתסביכים השכן שלי הוא עובד בכיר בהוט אבל כל היום אני שומע את אשתו אומרת יסס
שמעו אני בתסביכים עם עצמי
עד כמה ריאלי זה שיעשו פיגועים ויכנסו לבתים שמעו אני אוכלת תסביכים על זה ומפחדת לישון
סליחה על הבורות אבל אני בתסביך
שמעו אני בתסביך רציני ומפחד
אני בתסביך אם אני בהריון, לקנות בדיקת הריון?