3 תשובות
יכול להיות שהכניסו את זה תחת 'הפרשים' או משהו כזה. תבדקי אם יש לך סכום שלא ברור לך בתלוש
הכי טוב לשאול את המנהל
הכי טוב לשאול את המנהל
צריך להיות בנפרד קטגוריה של נסיעות לפי דעתי וכתוב כמה משלמים לך
נכון
תשאלי את הבוס
תשאלי את הבוס
באותו הנושא: