7 תשובות
מסיבות
ישנתי (ברצינות)
לטוס לחול
הייתי בצימרים וחוץ מזה כיאלו כלום הייתי בבית כל היום
אנונימית
הלכתי למלון עם פארק מים
היה פאנאן
הלכתי ללונה פארק עם המשפחה