7 תשובות
מסיבות
ישנתי (ברצינות)
לטוס לחול
הייתי בצימרים וחוץ מזה כיאלו כלום הייתי בבית כל היום
אנונימית
הלכתי למלון עם פארק מים
היה פאנאן
היה פאנאן
הלכתי ללונה פארק עם המשפחה
ישנתי
באותו הנושא: