7 תשובות
שמעתי פעם שהרב קוק אמר שאתאיזם בא לנקות את הנצרות מהעולם
לא
אין שום בעיה באתאיזם
וואו-התגובה השנייה הזויה
אין שום בעיה באתאיזם
וואו-התגובה השנייה הזויה
שואל השאלה:
כן אבל זה כמו הבעל שכל הזמן בני ישראל נפלו אליו וחטאו כל פעם מחדש
כן אבל זה כמו הבעל שכל הזמן בני ישראל נפלו אליו וחטאו כל פעם מחדש
אנונימי
זה דומה אבל קצת שונה , בעל זה היה עבודה זרה לדבר מסוים ואתאיזם זה פשוט לא להאמין בכלום
התורה של רב קוקו מעניינת לי את הזרת
כן, והלהטב
^^לא פלא, מתפלל שתצאי כבר מהכת הזו ותתקרבי להשם
^^לא פלא, מתפלל שתצאי כבר מהכת הזו ותתקרבי להשם
באותו הנושא: