19 תשובות
זה פשוט מוזר מאוד
אנונימי
מאוד לא תקיו
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
אבל שניכם בנים -_-
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו רק הכרנו, זה לא שגדלנו ביחד
אנחנו רק הכרנו, זה לא שגדלנו ביחד
אנונימי
לא תקין.
סליחה.
זה פשוט מאוד מוזר, אתם זוג, וההורים שלכם זוג...
תעשה מה שמרגיש לך נכון.
סליחה.
זה פשוט מאוד מוזר, אתם זוג, וההורים שלכם זוג...
תעשה מה שמרגיש לך נכון.
תכלס אין לכם את אותו dna אז מהבחינה הזאת זה תקין ואני חושבת שגם מהבחינה המשפחתית זה תקין
שואל השאלה:
ואז מה אם שנינו בנים? זו לא הייתה השאלה. השאלה הייתה עד כמה זה תקין מהבחינה שאנחנו אחים חורגים. תגובות הומופוביות לא פה, לא ביקשתי אותן, לך מפה.
ואז מה אם שנינו בנים? זו לא הייתה השאלה. השאלה הייתה עד כמה זה תקין מהבחינה שאנחנו אחים חורגים. תגובות הומופוביות לא פה, לא ביקשתי אותן, לך מפה.
אנונימי
שואל השאלה:
ולאלה שכותבים שזה לא תקין, אשמח אם תסבירו למה, זה יכול להיות נחמד
ולאלה שכותבים שזה לא תקין, אשמח אם תסבירו למה, זה יכול להיות נחמד
אנונימי
מה הקשר הומופוביה? שכחתי שקיימים הומואים ננדפ
אנונימי
אמ נראלי זה תלוי בכם ובהורים שלכם , דווקא לא נראלי מוזר כאילו אתם לא באמת נפגשתם לפני או שיש לכם קשר דם או משהו ...
שואל השאלה:
^^אם זו לא הומופוביה אז מה זה? למה העובדה ששנינו בנים קשורה?
שכחת שקיימים הומואים ? מה. מה זה התירוץ הזה. אתה בדוק בן 8
^^אם זו לא הומופוביה אז מה זה? למה העובדה ששנינו בנים קשורה?
שכחת שקיימים הומואים ? מה. מה זה התירוץ הזה. אתה בדוק בן 8
אנונימי
כאילו, נשמע פשוט לא בסדר כי אתם אחים חורגים אז.. לא יודעת, נשמע לא תקין
זה תקין ביותר, אין לכם את אותו הדם בכלל
בהצלחה ושים ז^ן ענק על הדעות המטומטמות של כל אלו שאומרים שזה לא תקין❤
בהצלחה ושים ז^ן ענק על הדעות המטומטמות של כל אלו שאומרים שזה לא תקין❤
קצת מוזר כי אתה יוצא עם אחיך החורג..
אבל סבבה תהנו
אבל סבבה תהנו
מבחינת זה ששניכם בנים אין שום בעיה עם זה ואל תקשיב לכל ההומופובים פה.
מבחינת זה שאתם יוצאים, זה יכול להיות קצת מוזר אבל אם אתם באמת אוהבים אחד את השני אז אין סיבה שלא תהיו ביחד גם אם אנשים חושבים שזה מוזר.
מקווה שעזרתי:)
מבחינת זה שאתם יוצאים, זה יכול להיות קצת מוזר אבל אם אתם באמת אוהבים אחד את השני אז אין סיבה שלא תהיו ביחד גם אם אנשים חושבים שזה מוזר.
מקווה שעזרתי:)
אנונימית
בן ובן לא יכולים להיות ביחד, סליחה על ההומופוביות אבל זה מה שאני מאמינה בו.
אני בטוחה שאתם אנשים טובים אין שום קשר בין שני הדברים. אבל לא משנה בלי קשר לזה אני לא חושבת שיש בעיה עם זה, אם זה היה בן ובת זה היה בסדר לפי התורה, התורה היא מה שמנחה אותי ואם היא מאשרת אז זה בסדר.
אני בטוחה שאתם אנשים טובים אין שום קשר בין שני הדברים. אבל לא משנה בלי קשר לזה אני לא חושבת שיש בעיה עם זה, אם זה היה בן ובת זה היה בסדר לפי התורה, התורה היא מה שמנחה אותי ואם היא מאשרת אז זה בסדר.
זה לא ככ תקין.. תחשוב מה יהיה בארוחות משפחתיות
זה תקין הרי אתם לא מאותו אב וגם לא מאותה אם :p
באותו הנושא: