11 תשובות
ממש לא מוזר.
אין בזה שום דבר רע, לגיטימי לגמרי.
אין בזה שום דבר רע, לגיטימי לגמרי.
זה מוזר אבל דעתך
בעיניי זה לא אמור לשנות או להפריע לך אם הוא שומר שבת או לא
אבל תחשוב מה שבא לך
בעיניי זה לא אמור לשנות או להפריע לך אם הוא שומר שבת או לא
אבל תחשוב מה שבא לך
שואל השאלה:
הסברתי למה זה מפריע לי
כי אז הוא רק יהיה בבית כשישי ושבת אפשר לצאת לבלות והמון דברים
הסברתי למה זה מפריע לי
כי אז הוא רק יהיה בבית כשישי ושבת אפשר לצאת לבלות והמון דברים
אנונימי
הכל טוב, זה ממש לא מוזר.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה להגיוניים שמסכימים ושמחזקים את מה ששאלתי ❤
תודה להגיוניים שמסכימים ושמחזקים את מה ששאלתי ❤
אנונימי
לא מוזר בכלל
גם אני ככה רק ההפך אם היא לא תשמור שבת אני אפסול
גם אני ככה רק ההפך אם היא לא תשמור שבת אני אפסול
לגיטימי גם לי זה היה מוריד הרי כל השבןע אנחנו עובדים ואין יותר מידי זמן להיות ביחד, ואז מתי שכן יש זמן אי אפשר לעשות כלום... מבאס טוסיק
מצידי תחשבי מה שאת חושבת , אבל למה אין מה לבלות בשישי שבת , ממלא הכל כמעט סגור
מי ששומרת שבת לא תרצה אותך
תנוח דעתך
תנוח דעתך
אנונימית
שואל השאלה:
כל בת לא תרצה אותי
כי אני גיי :)
כל בת לא תרצה אותי
כי אני גיי :)
אנונימי
זה רע, שאתה רואה בלשמור שבת בזבוז ופוסל ת מי שעושה את הדבר הנכון. אם כבר ,אמורים לפסול אותך על זה שאתה מחלל שבת.
אנונימי
באותו הנושא: