6 תשובות
הגיוני, מבינה אותך
כן!! וואי גם אני בדיוק ככה
גם אני ככה, זה עיניין של כמה את רגילה לזה
כן, פשוט תדאגי שמי שמצלם אותך זו איזו חברה ממש קרובה.
הגיוני לגמרי ומצליחה להזדהות
כן הגיוני לגמרי
באותו הנושא: