6 תשובות
אם בא לך
כן, תנסי. יכול להיות סבבה
כן, תנסי פעם אחת מקסימום לא תהני אז פעם הבאה לא תלכי.
תנסי לדבר איתם על שטויות ולהיות קלילה❤
תנסי לדבר איתם על שטויות ולהיות קלילה❤
כן, תלכי כמה פעמים, ואז תרגישי שם כבר יותר בנוח
אם בא לך כן...
חברה שלי כבר נמצאת בישיבות עם חברים שלי גם כשאני לא שם :)
באותו הנושא: