4 תשובות
תכתבי שאין לך כח
שאת לא מרגישה טוב
תגיד/י שאת/ה חולה הקורונה חוח
שאתה צריך לשמור על האחים הקטנים שלך/ בני דודים שלך
שאתה לא מרגיש טוב
שנחשפת לחולה קורונה ואז חסכת לעצמך תירוצים לעשרה ימים
שההורים מפחדים שתידבק אז הם לא נותנים לך
או הכי פשוט תגיד שלא באלך
שאתה לא מרגיש טוב
שנחשפת לחולה קורונה ואז חסכת לעצמך תירוצים לעשרה ימים
שההורים מפחדים שתידבק אז הם לא נותנים לך
או הכי פשוט תגיד שלא באלך
אנונימית
באותו הנושא: