5 תשובות
אתה לא צריך להתייאש לנצח.
תנסה שוב, הבחורה הראשונה תדחה אותך, השנייה תגיד לא, השלישית והרביעית והחמישית והשישית וגם השביעית ידחו אותך אבל בסופו של דבר מישהי תגיד לך כן.
וזה עניין של גישה. בנות אוהבות גברים עם ביטחון, לא יותר מידי ביטחון אבל תיגש עם ביטחון, תראה לה שאתה יודע מה אתה שווה וזה עלול לעבוד. בהצלחה.
תנסה שוב, הבחורה הראשונה תדחה אותך, השנייה תגיד לא, השלישית והרביעית והחמישית והשישית וגם השביעית ידחו אותך אבל בסופו של דבר מישהי תגיד לך כן.
וזה עניין של גישה. בנות אוהבות גברים עם ביטחון, לא יותר מידי ביטחון אבל תיגש עם ביטחון, תראה לה שאתה יודע מה אתה שווה וזה עלול לעבוד. בהצלחה.
בחיים אנחנו נקבל יותר "לא" מאשר "כן".
יום יבוא ואתה תמצא את מי שמתאימה לך,
אל תתייאש.
אומרים שאם מפסיקים לחפש, זה יגיע אליך לבד.
המון בהצלחה
יום יבוא ואתה תמצא את מי שמתאימה לך,
אל תתייאש.
אומרים שאם מפסיקים לחפש, זה יגיע אליך לבד.
המון בהצלחה
אני מנסה להכיר בנים לא בנות
תראה תלוי לאיזו מטרה אתה רוצה להכיר אותה, לא תמיד מי שמנסים להכיר בתור מישהי לחברה אתה תוכל להיות לפחות ידיד שלה.
לפעמים צריך להתחיל דווקא מידידות.
נגיד תמצא משהו ששניכם משוגעים עליו ותתחיל לדבר, למשל אם אתה יודע שהיא חולה על סטאר וורס אז תנסה איך שהוא למשוך את תשומת ליבה עם זה, זה יכול לעבוד אם תתעניין במה שהיא מתעניינת וכל זה...
אבל תשים לב שאם אתה צריך ידידה זה לא אותה גישה כמו חברה, שים לב למה שאתה אומר בהתחלה ואז עם הזמן זה יבוא לבד, זה כמעט כמו אם בנים רק שפה צריך קצת עדינות בהתחלה, בדרך כלל
לפעמים צריך להתחיל דווקא מידידות.
נגיד תמצא משהו ששניכם משוגעים עליו ותתחיל לדבר, למשל אם אתה יודע שהיא חולה על סטאר וורס אז תנסה איך שהוא למשוך את תשומת ליבה עם זה, זה יכול לעבוד אם תתעניין במה שהיא מתעניינת וכל זה...
אבל תשים לב שאם אתה צריך ידידה זה לא אותה גישה כמו חברה, שים לב למה שאתה אומר בהתחלה ואז עם הזמן זה יבוא לבד, זה כמעט כמו אם בנים רק שפה צריך קצת עדינות בהתחלה, בדרך כלל
בדיוק אני חח רק שכאן באתר הצלחתי למצוא כמה ידידות טובות
באותו הנושא: