7 תשובות
אל תדאגי. גם לי זה קרה. תדעי שבתל אביב יש מלא אנשים טובים שיעזרו לך גם אם תהיי בבעיה.
אין לך מה להלחץ יהיה לך כיף
לגיטימי לגמרי לפחד
גם אני פעם ראשונה פחדתי ברמות עשיתי הודעות למקרה שאני אמות יחחח אבל אני סתם חרדתית
קיצר תמיד יש מה לדאוג גם אם תסתובבי ליד הבית שלך אבל תנסי כמה שפחות לחשוב על זה ויותר להנות את עם עוד כמה חברות שאיתך ופשוט אל תתפצלו
ותהניי
גם אני פעם ראשונה פחדתי ברמות עשיתי הודעות למקרה שאני אמות יחחח אבל אני סתם חרדתית
קיצר תמיד יש מה לדאוג גם אם תסתובבי ליד הבית שלך אבל תנסי כמה שפחות לחשוב על זה ויותר להנות את עם עוד כמה חברות שאיתך ופשוט אל תתפצלו
ותהניי
בתור אחד שהיה בתל אביב מעל 200 פעמים בשנה וחצי האחרונות ואני מכיר כל מקום שם כמעט גם תדרום אין מה לפחד זה עיר כיפית מלאה בשמחה וצבעים תנסי פשוט לזרום אל תמהרו שם קחו תזמן על מקומות כמו כן אפשר פרח בבקשה חסר לי אחד
חחח אני גר בדרום והעירו אותי בלילה עם טיל..
טילים בתל אביב זה לא מה שצריך להדאיג אותך.
תסתובבי בקניון, או איפה שיש אנשים ותתרחקי מדרום תל אביב בלילה.
טילים בתל אביב זה לא מה שצריך להדאיג אותך.
תסתובבי בקניון, או איפה שיש אנשים ותתרחקי מדרום תל אביב בלילה.
אין מה להלחץ. תל אביב היא עיר הומה ככה שתמיד יש אנשים בכל מקום ועל אחת כמה וכמה במקומות שציינת שאת הולכת להיות בהם ככה שאין מה להילחץ ואת לא לבד. סהכ אחלה עיר ואחלה מקומות את תהני מאוד ואין מה לפחד זה לא שונה משום מקום אחר ואם לא מסתדרים תמיד אפשר לשאול ואת עוד עם חברות ככה שזה בכלל טוב
יש פה אחלה אנשים שתמיד יעזרו,וגם זה טיל ויש מקלטים בכל מקום פה
תהיי במקומות סגורים עם הרבה אנשים(קניון ועוד)
תהיי במקומות סגורים עם הרבה אנשים(קניון ועוד)
באותו הנושא: