9 תשובות
כן אני חושבת אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
תכלס תכלס גם זה וגם זה זה לשבור שבת
אבל כל אחד וההשתדלות שלו
לא להדליק אש ולהיות בטלפון בשבת זה ממש לא להתייפייף למה להסתכל על זה ככה כל אחד וההשתדלות שלו, כמו שאם לך לצורך העניין קל לא לגעת בטלפון אבל דווקא לא להדליק סיגריה קשה לך זה לא הופך אותך לגרוע יותר כי אתה לפחות מנסה
וזה עדיף מכלום
וזה עדיף מכלום
אנונימית
כן
ומה הקשר מתייפיף
כל אחד מאמין ושומר בדרך שלו, זו ההשתדלות שלי
אני משתמשת בחשמל אבל לא מדליקה אש ואני לגמרי חושבת שזה ממש בסדר
ומה הקשר מתייפיף
כל אחד מאמין ושומר בדרך שלו, זו ההשתדלות שלי
אני משתמשת בחשמל אבל לא מדליקה אש ואני לגמרי חושבת שזה ממש בסדר
תשאל את זה לא בשבת
מסכימה
שמעתי אנשים שעושים את זה וקוראים לעצמם שומרי שבת
אוי נו באמת זה שומרי שבת תעשו לי טובה
השתדלות לא השתדלות בסופו של דבר אתם בטלפון אז מה זה שווה כל זה
שמעתי אנשים שעושים את זה וקוראים לעצמם שומרי שבת
אוי נו באמת זה שומרי שבת תעשו לי טובה
השתדלות לא השתדלות בסופו של דבר אתם בטלפון אז מה זה שווה כל זה
אנונימית
שניהם זה לא טוב
אבל כל השתדלות זה משהו
אבל כל השתדלות זה משהו
אש יותר גרוע בהחלט מהמקרים. ובחלק לא
בכל אופן יש מלא מלאכות לא רק אש
בכל אופן יש מלא מלאכות לא רק אש
באותו הנושא: