5 תשובות
לנשור או ללמוד
קודם כל לרדת לשלוש יחידות ואז תלמדי אנגלית ואם תדעי אנגלית ברמה בסיסית תוכלי לקבל מעל 80 במודל a היוקרתי
c יהיה טיפה יותר קשה אבל אם תמשיכי ללמוד אנגלית תוכלי להוציא בו ציון 70
c יהיה טיפה יותר קשה אבל אם תמשיכי ללמוד אנגלית תוכלי להוציא בו ציון 70
אנונימי
לרדת ל3 יחל
תישארי ב-4 יח"ל. תילחמי
תלמדי מילים
באותו הנושא: