9 תשובות
לא כדאי זה כואב ומיותר ובהריון נראלי יהיה לך שם צלקת וחור כזה
זה מושלם
'סתם עוזרת לכם חברים' צודקת
בהריון הבטן מתרחבת ואז גם החור ואז פשוט יהיה לך חור כזה בבטן די גדול
זה סתם לא יפה
אם את אוהבת את זה, תהני..
אבל ממה שהבנתי זה ממש כואב אז לא מומלץ
בהריון הבטן מתרחבת ואז גם החור ואז פשוט יהיה לך חור כזה בבטן די גדול
זה סתם לא יפה
אם את אוהבת את זה, תהני..
אבל ממה שהבנתי זה ממש כואב אז לא מומלץ
אנונימית
זה יפה תעשי
שואל השאלה:
אני יודעת שנשאר סימן אחרי הריונות וזה ראיתי אצל דודה שלי.. אם שמים אחרי ההריון לא רואים כלום
אני יודעת שנשאר סימן אחרי הריונות וזה ראיתי אצל דודה שלי.. אם שמים אחרי ההריון לא רואים כלום
אוי זה אחד היפים
מושלם כן
מה שאת רוצה
באותו הנושא: